Часті питання

 
1. Де гарантії, що Ви мене не обдурите?
Наша команда працює більше 5 років у цій сфері, обробили не менше 8 000 замовлень і ця кількість зростає щодня. У нас величезна кількість справжніх відгуків, які можна подивитися тут. Головний наш пріоритет у роботі – це задоволені клієнти, на яких власне і тримається наша репутація. Ми не можемо собі дозволити обдурити клієнта або поставитися не сумлінно до замовлення. Ми не віртуальний магазин у нас є фактична адреса, за якою Ви можете до нас приїхати для оформлення замовлення.

 

2. Де Ви знаходитесь?
Ми знаходимося в м.Суми.

 

3. Який графік роботи?
Працюємо ми пн.-пт. з 9:00-17:00, сб. 9:00-15:00, нд. у нас вихідний

 

4. Ви надсилаєте товар по Україні?
Так, відправки у нас відбуваються щодня о 16:00. Відправляємо транспортними компаніями "Нова Пошта", "Делівері" та "Укрпошта".

 

5. Скільки коштує доставка?
Наше улюблене питання!)) Для того, щоб дізнатися скільки коштує доставка, потрібно спочатку вирішити що Ви хочете замовити, вартість залежить від ваги, обсягу посилки, і в яке місто вона буде їхати. Якщо Ви надасте цю інформацію, менеджер зможе приблизно сказати вартість виходячи з досвіду відправлених раніше посилок. Для більш точної інформації краще звернутися на сайти транспортних компаній.

 

6. Коли я можу отримати?
Як правило ТК "Нова Пошта" відправляє в будь-яку точку України за 1-2 дні, в окремих випадках 3 дні. З ТК "Делівері" все трохи складніше, тому, якщо потрібно терміново, радимо користуватися все-таки ТК "Нова Пошта". Для більш точної інформації краще звернутися на сайти транспортних компаній. УКРПОШТА 1-3 дні. Просимо звернути увагу на те, що ми не несемо жодної відповідальності за роботу транспортних компаній та за строки доставки.

 

7. Я не можу до Вас додзвонитися! Що робити?
Для початку заспокоїтися, глибоко вдихнути... переконатися, що сьогодні не неділя і на годиннику не 23:15... Ще раз подивитися на наш графік роботи. Якщо Ви дзвоните в робочий час і ми не беремо слухавку, чекайте, наш менеджер обов'язково зв'яжеться з Вами.

 

8. Моє замовлення було відправлено у величезній коробці де половину місця був простий папір/пінопласт!
Наші рожевощокі працівники складу завжди намагаються упаковати Ваше замовлення у відповідний ящик для даного товару, таким чином, щоб він доїхав до Вас цілим і неушкодженим. Тому часто для ущільнення ми кладемо в порожні місця пінопласт/картон.

 

9. Під час транспортування товар пошкодився! Що робити?
Спочатку візуально оглянути коробку в якій був товар або вона не прогнута/розірвана/переламана. Якщо з коробкою щось із перерахованого і товар у ній пошкоджений - необхідно відмовитися від отримання та його оплати, а так само скласти акт (претензію) для отримання компенсації. Після цього зв'язатися з нами для вирішення проблеми. Зверніть увагу, що ми не можемо відправити Вам пошкоджену коробку, у нас її просто не візьмуть на відправку.
 
 
10. У мене проблема із замовленням!
Якщо у Вас виникла проблема (не вистачає товару, переплутали, проблема з доставкою) обов'язково повідомте нам і ми постараємося вирішити цю проблему в максимально короткий термін та з вигодою для Вас.
 
 
11. Яке мінімальне замовлення?
Мінімальне замовлення 300 грн.